Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Det går bra nu!

Kategori: Allmänt


Igår intervjuades jag av göthenburgo. Intervjun handlar om min bok "Vem sa något om att livet skulle vara enkelt?" och skapandet av den. 
Jag hade riktigt roligt! 
Intervjuven kommer sändas på öppna kanalen Göteborg nu i vår! 

Är så stolt att jag lyckats, att jag skrivit boken och att jag är jag. 


Jag gör sånt som gör mig lycklig och ger mig glädje, uppskattar saker mycket mer nu än vad jag gjorde förut. 

Jag har världens bästa jobb på teatern och älskar att vara där! Jag ska också snart börja föreläsa om hur det är att vara transsexuell för att öppna ögonen på folk, informera och hjälpa andra. Ser fram emot det! 

Njut av vädret!! 

Gärna med min bok i handen! 

Köp den här: 


Kommentarer

  • Alice säger:

    Shit vad coolt! Klickar hem den direkt.

    Vet inte om du minns mig men vi var på BUP samtidigt hösten 2011. Hittade dig av en slump på Twitter. Kul att se att du hittat stabilitet i livet och att det verkar gå åt rätt håll!

    Kram på dig

    2014-05-24 | 14:22:14

Kommentera inlägget här: