Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Du väljer

Kategori: Allmänt

Du har alltid ett val. Oavsett vilket så blir det konsekvenser. Konsekvenser som du väljer hur du ska hantera. 

Jag valde igår att plugga inför ett viktigt prov, jag läste och skrev samt strök över viktiga ord/termer. Jag valde sen att åka in till stan och träffa några vänner. Jag valde att ta med träningskläder i väskan för att senare kunna gymma. 
Fixade så att en vän kunde hänga med till gymmet och träna. Vi körde på och en timma blev två. 
Idag har jag sån där go träningsvärk! Lycka! 

Ingen kan...
höra dina tankar. 
Känna precis det du känner. 
Veta vad du vill. 
VA TYDLIG! 
Valet är ditt, ingen annan kan välja åt dig

Du väljer. Du vågar. Du kan. 

Och nattuggla... Din ledtråd finns här! ;) 


Kommentarer

  • jagsaattlivetinteärenkeltmenomsakerärförenklablirenuttråkad säger:

    asså ugh, jäklars. så svårt lixom. säkert så enkelt att det är pinsamt men jag ser inte det enkla, som jag ofta gör, ser det enkla dvs. men nej, nu känns det bara... ugh, tjena mittenbena. tjena däremellan med. lixom. fast lixom skrev jag ju redan en gång. eller två.

    2014-03-05 | 11:05:01

Kommentera inlägget här: