Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

En bok

Kategori: Allmänt

Idag fick jag en bok. En bok som jag började läsa och fastnade i. Jag brukar inte läsa böcker, bara ibland då och då (väldigt sällan). är det en bok som berör mig mycket brukar jag fastna och kan inte sluta läsa. Det var längesen jag läste en bok, undantaget är min egna bok och böcker som används i min utbildning. 

Råd från hjärtat. Som gick rakt in i hjärtat på mig. Har du möjlighet att läsa den, så läs den! Läs den flera gånger, ta in vad som står, använd det som står och se vad lycka egentligen är. 



"Vi är alla människor och lever på samma lilla planet." 

Du är betydelsefull. 
Du är viktig. 
Du är en medmänniska på våran lilla planet. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: