Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Det går bra nu

Kategori: Allmänt

Sommaren har varit helt fantastisk med massor av aktivitet! Läger, festivaler, chilla med vänner och allt annat jag hunnit med. Jag mår bra nu. På riktigt. Saker börjar lösa sig och vissa saker har löst sig redan. 

Den 8 september börjar jag på testosteron! Det känns som att en stor sten har lyfts och jag är trygg med framtiden. Visst, det kommer säkert bli jobbigt men nu har jag fler verktyg att ta till när det känns sådär. Jag har inte självskadat sen i februari och det känns hur bra som helst! Jag är stolt över mig själv! 
Nu väntar jag bara på kallelsen för operation. 

Skolan börjar på måndag. Ser framemot praktik och nya kunskaper även fast jag är riktigt skoltrött. Men jag ska bli klar! 

Jag mår bra! Jag kan! 

Du klarar det du vill klara även om det kan vara en berg-och-dalbana

Kommentarer


Kommentera inlägget här: