Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Tiden går

Kategori: Allmänt

Jag har inte kunnat/orkat/kommit ihåg att skriva här på ett tag... Det har hänt mycket i sommar och nu i början av hösten. 

Jag har varit volontär på tre festivaler i sommar och varit besökare på en. Jag var först volontär på WestPride och där träffade jag många trevliga och underbara människor! Sen var jag på åsundsholmslägret och direkt efter åkte jag till Lund. Efter Lund åkte jag till Stockholm för att vara på Stockholm pride! Det var grymt kul! Dagen efter jag kom hem började way out West som jag var säkerhetsvolontär på. Det var intressant och grymt roligt! Några dagar senare var jag med scouterna på kulturkalaset och säkrade vid klätterväggen (gick en kurs för topprepskort under festivalen). Där träffade jag en massa barn och föräldrar! 

Jag var även på Håkan-konserten! Den var obeskrivlig, grym och fantastisk! 



Sen började skolan igen. Nu går jag trean och har praktik på östra sjukhuset. Det är intressant och jag lär mig massor varje dag! 

Jag har haft det grymt bra och har haft så himla kul i sommar! 

Det var en liten uppdatering om sommarn men kommer nog skriva snart igen! 

Kraam på er! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: