Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Känslan

Kategori: Allmänt

Just nu är glädje. Tomheten efter musikhjälpen är stor fast jag lyckats fylla dagarna med aktivitet. Det går bra nu. All positiv feedback har hjälpt mig mycket. 

Jag har skrivit färdigt två låtar och är stolt över vem jag är, vad jag har gjort och vad jag är någonstans. Jag är jag och jag har inte tagit in så mycket positivt innan. Jag är glad, leendet är stort (nu ler jag på riktigt, från mitt hjärta) och nu är det 19 dagar kvar tills jag fyller 18 år. Blir vuxen, flyttar till egen lägenhet och mycket annat som händer då. Bl.a. En inbokad tid hos en tatuerare. Jag längtar dit. Men lever här och nu. 

Senare idag ska jag till lägenheten och fixa lite! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: