Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Musikhjälpen

Kategori: Allmänt

Jag har samlat in pengar i bössor varje dag sen i tisdags. Många skratt, kramar och mycket dansande! Det är underbart att stå där på Gustav Adolfs torg och se hur folk engagerar sig, skänker pengar och dansar till musiken. 

Jag har precis jobbat på teatern för sista gången i år. Har så roligt varje gång på teatern! Fantastiska kollegor och även där blir det en hel del skratt! 

Imorgon söndag ska jag och två scouter till få gå in i glasburen och presentera hur mycket vi har samlat in under veckan! 
Så slå på tv:n, datorn eller radion och kolla/lyssna kl 7:30! 

Nu blir det en sväng tillbaka till musikhjälpen och sen hem och sova lite! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: