Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Promenad med hund

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en mysig och trevlig kväll med glögg, pepparkakor, lussekatter, skumtomtar och trevligt sällskap. 
Jag köpte en ny prickig röd fluga bara några timmar innan jag skulle befinna mig hemma hos min "extra" familj.  Jag använder "" då dem är som min familj. Jag är med i familjen. På jul eller vid födelsedagar så är jag inbjuden och är lika mycket med i familjen som om jag var deras barn eller barnbarn. Julklappar, presenter och kärlek köps/delas ut till alla inkl mig. Jag är glad att jag är accepterad av så många runt omkring mig. Att vara omtyckt och älskad av familj och vänner precis som jag är. Alla har ansträngt sig för att ändra namn osv (tänkt på att använda rätt pronomen och namn) jag är glad och tacksam för allt de gjort för mig. 

Tack för allt stöd och all hjälp jag fått och får! 

Kom precis in från en liten promenad med hund 

Har du något du undrar eller något tema som du tycker jag ska skriva om? Kommentera eller släng iväg ett mail! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: