Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

En dag jag väntat länge på...

Kategori: Allmänt

Idag har jag äntligen fått köra min egna motorcykel! Det är en Yamaha virago 535 -96. Så jag och min mc är lika gamla eller unga om en vill se det så. Att köra motorcykel är en speciell känsla och den känslan får en bara när en kör. Dessutom att köra en egen mc är stort! Jag känner mig fri när jag kör motorcykel och att jag har kontrollen. Ingen annan kan bromsa eller växla osv utan jag måste sköta det själv. Det är fantastiskt, underbart och jag kör med ett stort leende från start till stopp. Igår var jag 17 år och 6 månader, det är vad en måste vara för att börja övningsköra med en 535:a som min motorcykel är. Så därför har jag längtat efter denna dag. För att äntligen få känna den där speciella känslan och för att kunna köra min alldeles egna hoj.

Bilden är tagen precis innan jag ska köra in i ladan och parkera efter en körlektion! :)

Kraam på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: