Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Nervös men glad!

Kategori: Allmänt

Imorgon bär det av till åsundsholmslägret och jag är något nervös men och glad. Är nervös dels för att det är första året jag åker som Zamuel och öppen transkille (nervös över reaktionerna) och dels hur det kommer gå att binda bröstkorgen med bandage dem första dagarna (har beställt binders och dem kommer antagligen i början av nästa vecka, hoppas!) för det ska bli varmt... Men det ska nog gå hyfsat bra. Är glad för att det är läger och jag kommer träffa många vänner som jag inte träffat på ett tag. Min flickvän kommer också delta på lägret. Det var på Åsunds vi träffades första gången!

Den 19:e är det bröllop! (min flickväns syster ska gifta sig) Då ska jag ha på mig kostymen jag köpte för en vecka sen och min flickvän ska ha på sig sin underbara klänning. Det är första gången jag ska på bröllop.
Det ska bli roligt!

Det var allt jag fick ihop nu! Kommer inte bli så mycket bloggande under lägret men håll till godo!

Kraam på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: