Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Sov på nätterna och aktivera dig på dagarna...

Kategori: Allmänt

Det är vad folk säger är bra... Sover gör jag inte jätte mycket eller det är så det har vart dem senaste nätterna... Jag räknar veckor, dagar och minuter just nu... Det är vad jag brukar göra på lov. Jag försöker tänka på händelser och saker som finns planerade men det är svårt. Jag klarade iallafall första året på gymnasiet! Jag trodde inte det skulle vara möjligt att börja gymnasiet och sedan få betyg i alla kurser! Nästa vecka kommer min flickvän hit. Jag saknar henne något enormt! Jag saknar West Pride och allt som det innebär. Alla människor och dem färgglada flaggorna i stan. Alla skratt och kommentarer! Jag kommer vara funktionär nästa år också, för det är grymt roligt och givande!
Jag ska verkligen försöka äta något nu och sen sova lite. Kraam på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: