Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Varför?

Kategori: Allmänt

Det är svårt att tänka rakt och på rätt saker just nu. Jag borde vara glad och positiv egentligen just nu. Men jag är varken glad eller positiv. Jag önskar att Westpride, festivalandet och funkisarbetet kunde vara flera gånger per år... Alla nya vänner och besökare en möter där är underbara. Allt var BRA och jag var lycklig, glad och positiv den veckan! Ta mig tillbaka! Snälla?

Snart är det läger. Om 15 dagar... Åsundsholmslägret är ett läger för scouter och funktionsnedsatta ungdomar. Ett läger utöver det vanliga! Det var på det lägret jag träffade min underbara flickvän! Det var mitt tredje år och hennes första. Det ska bli underbart att få komma ut i skogen och vara bland fantastiska vänner!

Iallafall... Jag försöker! Har inte sovit någonting inatt och hoppas på att få sova lite inatt... Jag är trött, har ont och vet inte hur jag ska lyckas sova... Men ska försöka!

Godnatt! Kraam på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: