Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Fullt upp!

Kategori: Allmänt

Alarmet stod på 5:15 både torsdag och fredag. Kom hem sent på kvällen både onsdag och torsdag. Var i lägenheten i onsdagskväll och det var kul att planera inköp och få önska saker! Igår jobbade jag på teatern. Så det har varit fullt ös hela veckan! 

I måndags flyttade jag igen... Det svåraste har (och kommer vara) varit att här får jag inte ha telefonen hela tiden utan på vissa tider och då måste en sitta i ett "telefonrum". Men annars har jag det bra. Jag trivs och har gjort framsteg varje dag. En dag i taget! 

Det var svårt att se vem jag var men idag vet jag vem jag är och vad jag vill! Det finns många som hjälpt mig på olika sätt men bara några få som verkligen gjort intryck på mig. Som fått mig att inse saker, se saker från andra perspektiv och som har sett mig, hållit om mig, stoppat om mina fötter på kvällen sådär som ingen annan gör och som lärt mig att le. 
Känner du dig träffad? 

Ikväll ska jag hoppa in för en kollega som är sjuk. Innan det blir det fika och presentletning till min bror. 

Glöm inte att le!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: