Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Intryck av en nattuggla

Kategori: Allmänt

Du är bra på att vara just du. Du betyder lika mycket som alla andra. Du är värdefull och du kan om du bara så vill. Le och sprid din kärlek. Har du har viljan, kämparglöden och tron på att du kan förändra dem saker du vill förändra så kommer du kunna grnomföra det. Titta på dig själv. Just DU är en bra människa men du måste själv inse det när du tittar i spegeln. 

Jag mötte en person som gjorde ett stort intryck på mig. Hen lyssnade och sträckte ut sina armar mot mig när jag grät. Hen har fått mig att tänka över vissa saker som jag vanligtvis inte tänker på. Alla frågor hen har frågat mig har fått mig att se saker på ett annorlunda sätt än vad jag tidigare gjort.  Det här är riktat till dig. Inga ledtrådar inga gåtor utan nu är jag tydlig.

Du fick mig att le. Du fick mig att tro på att jag kan lite till, att jag är smart och när jag är säker i mig själv helt och hållet så kan jag hjälpa många andra. Du fina person som kanske tränar lite för mycket yoga (ibland). Du som tjatar på mig att le och att vara tydlig. Att jag är värdefull precis som jag är. Tack. Du har påverkat mig med dina tankeställare och jag kommer alltid komma ihåg dig. Det var du som printade in WYGTYA i mitt minne. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: