Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Jag är stark och positiv

Kategori: Allmänt

Jag har precis varit och tränat på ett gym. Det var första gången som jag tränade på just det gymmet. Det var inte jätte stort men inte det minsta jag varit på heller. Lagom stort. Började med en liten mjukstart men sen kunde jag inte hålla emot, musklerna kommer ihåg allt.  Jag gick från en maskin till nästa utan paus. Tränade i 90 minuter. Lår, vader, core, bröst och armar. Det var skönt, härligt och jag genomförde allt med kraft och ett stort leende. Genomsvettig, trött och härligt utmattat men jag är stolt. Jag förstår dig nattugglan, när du pratar om din träning, utmattning och vet du vad? Jag har börjat nu. Jag har öppnat ögonen, insett att jag kan. Jag är stark, kreativ och smart. Jag kommer inte släppa det nu, jag ska fortsätta. Jag kommer att le, sprida kärlek och kunskap. Jag ska öppna ögonen på andra människor och få dem att inse samma sak som du fick mig att inse. 

"Du är guld"

Uggla, du är saknad, grym på huvudstående och en fantastisk människa. Det var meningen att jag skulle träffa dig. Jag tror det. Jag nästan vet det. Hoppas du lär M och B huvudstående (om dem inte redan kan det?!)  även J och L ;) 

Stolt, utmattad och med ett stort leende (som tidigare skrivet) ska jag nu gå och duscha! 

Lär skriva ett inlägg imorgon om att jag inte kan gå ordentligt. Träningsvärk är den bästa värken för det känns att en kämpat! 

Det är bara att kommentera om ni har frågor eller någon tanke att dela med mig!


Svettig kraam till er från en stolt Zamuel!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: