Hitta vilse

Om att vara vilse inuti mig själv och om kaoset runt omkring i mitt liv.

Starkare i kroppen och knoppen

Kategori: Allmänt

Idag har jag för första gången genomfört ett träningspass i grupp på sats. Jag är stolt över mig själv att jag gjorde det, att jag orkade och att jag vågade.
Det känns bra i kroppen just nu. Jag kommer troligtvis ha träningsvärk de kommande dagarna.  Men det är härlig värk, de bevisar att en har ansträngt sig extra mycket. 

Idag har det vart många intryck och mycket att bearbeta. För jag är sån att jag tar gärna in allt, ljud och rörelse. Jag försöker varje dag med att "stänga av" så jag kan fokusera bättre.  

Igår tatuerade jag initialerna W.Y.T.Y.A. Som står för "Wherever you go there you are". 


Ta vara på det du har, precis där du är just nu. Det gör jag. 

Nu ska jag sova! Alarmet tjuter kl. 6:15 imorgon. Godnatt! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: